Tuesday, July 17, 2012

Siapa Nak Cantik Dan Sihat?

Salam to semua bloggers... Maybe kawan2 blogger dari personal blog aku jugak... Sebelum aku mulakan, mehh sini aku nak share benda yang baik... Kita sebagai perempuan ni mesti nak cantik kan? Bohonglah cakap tak suka nak nampak cantik, kurus, putih, gebu dan sebagainya... Semua perempuan kalau boleh nak sesempurna itu kan?


Aku pun tak terkecuali jugak...Tapi apa yang penting sekarang, kalau cantik je tapi dalaman kita tak sihat tak guna jugak cantik kan? So kita kena luaran n dalaman pun cantik jugak.. Puas jugak aku buat research produk apa yang sesuai... Aku kalau boleh nak cari yang 2 in 1... Cantik dan sihat... So selepas aku study n buat research rupanya produk ni dah lama aku dengar n tau cuma tak berani nak tanya sebab sedia maklum yang harganya bolehlah kira mahal hanya untuk dipakai didalam sahaja...


Siapa tak tau Premium Beautiful? Rupanya bagus sangat produk ni... Banyak kebaikkan dia yang kita tak tau selain kita tau ia hanyalah korset atau pakai dalam... Walaupun aku ni kurus, aku pun sangat mementingkan kecantikkan luaran, kesihatan dalaman pun aku menitikberatkan... Don't think orang kurus tak boleh dapat sakit ye?


So aku rasa untuk orang kurus nak mendapatkan bentuk badan yang ideal n orang yang berisi nak mendapatkan kesolidan badan, sangat bagus untuk menggunakan corset PB ni... Oklah, nanti aku share lagi k.. Daaaa....


My mentor Hanishaizi

2 comments:

laskar pelangi said...

Wah wah! Ramai orang yg guna PB, bagi testimoni yg semuanya terbaiklah...Kalau ada rezeki lebih, boleh jgak kot nak try PB ni:)

Mooniqueen said...

Laskar Pelangi ---- insya Allah... Tak rugi pun melabur dekat benda kesihatan...