Thursday, July 26, 2012

Bonus Untuk Orang Kerajaan

Salam Darlings,


Wahhhhh, mesti ramai bloggers yang tengah senyum sampai telinga kan? Aku tumpang happy je sebab aku tak kerja gomen... Tapi boleh jugak tumpang happy sebab ayah aku kerja gomen.. Dapat la duit raya lebih sikit tahun ni.. Masyuklah ayah plus bonus monavie lagi... We're business minded actually... Cuma aku ni baru2 nak start balik...


Mesti sakan shoppingkan korang? Aku pun happy jugak sebab payslip dah bertukar figure.. Tak banyak, sikit pun dah cukup buat aku happy.. Rezeki dari Allah sukar dijangkakan? Macam2 cara Dia nak bagi kita rezeki... Mungkin juga rezeki Mya... Mama promise shopping banyak2 untuk Mya k...


My business still on going... Tapi biasalah nama pun biz, kena usaha lebih untuk dapat lebih... Ada turun naiknya... Never give up n speed up semangat tu... Kata2 mentor sebagai pegangan untuk success...


Last but not least jeles ai dengan uolls sebab bonus ai lambat lagi... So makan basic yang tak seberapa tu jelah... Bersyukur sahaja dengan rezeki yang ada... Nak rezeki lebih kenalah rajin n berusaha... Lagi2 nak cari duit raya...


Nak cantik n sihat di hari raya, duit raya pulak atleast 4500 before raya? 017 - 3606077, mymiesein@gmail.com

No comments: