Wednesday, November 28, 2012

PB Boleh Mendapatkan Berat Badan Ideal

Salam Darlings...


Berbulan2 tak berupdate blog ni...
Selalu update kat personal blog je..
Do visit my personal blog ye...
Mesti akan ada yang tertanya...
Sakit tak pakai PB?
Selesa ke tak?
This my personal experience la after wearing PB..
For first day tu memang ko akan sangat tak selesa...
Sebab apa?
Sebab dia nak memperbetulkan balik posture badan kita...
Aku sampai pakai n bukak sebab tak tahan...
Biasanya first week or less je kita akan rasa macam tu..
Selepas badan dah dibetulkan semua..
Setiap kali ko pakai...
Senang n selesa gila...
Tak de masalah ko nak buat kerja...
Senang bergerak, tak panas, n tak rasa pakai corset pun...
Paling best aku rasa body n posture aku dah regak dengan sendirinya...


See...
But setiap orang lain perbezaannya...
Ada yang cepat n Ada yang lambat...
Depends pada badan kita...
Macam aku jenis kurus...
About 1-2 weeks, boleh hook kedua...
Pinggang pun dah ada curve sikit...
Sampai kawan2 puji macam pinggang kerengga tau ;D
No need pil, injection, any slimming products...
Just wearing PB consistently 8 hour/day...


Macam aku memang kurus...
Corset ni berfungsi mencantikkan n menyeimbangkan lemak2 yang tak sepatutnya ke tempat yang betul..
So aku yang kurus ni...
Nampaklah cantik sikit bodynya...
Btw, since pakai PB ni..
Berat aku dah naik tau..
Before 44-46 kg sajo...
Now 47 kg...
Tengok tak semestinya pakai PB...
Ko akan makin kurus kering ye..
Dia akan mencantikkan lagi ;D


Bagi yang nak kurus,..
Memang sangat digalakkan pakai...
Sebab kalau darlings google testimonial PB ni...
Ramai yang dah berhasil mendapatkan bentuk badan n berat yang ideal...
Senang sangat kan?


So apa lagi...
Jom kita ramai2 pakai PB...
Harga bukan ukurannya...
Sebab PB ni lifetime warranty...
N sangat worth it to buy...

No comments: